Onsdag 19 janurari

Ikväll blir det mitt första gymnastik-pass. Ska se om det är nåt för mig, i så fall börjar jag gå på det varje onsdag kväll. Det skulle ju vara trevligt med ett extra träningspass i veckan.
Alltid skönt att röra på sig. Sen nångång ska jag börja åka skidor lite smått. Sen nångång när jag får tid över. :) haha! Det är ju trots allt bara vinter en gång om året. Så man måste ju passa på.
Och jag åker verkligen i min egen takt, för jag tycker bara det kan vara så otroligt skönt
och dra mig fram efter spåret helt själv, i min egen lilla värld. :b
-
Vetni, jag kan ha så otroligt svårt å somna vissa kvällar. Usch, vad arg man kan bli!
Ligger och funderar så mycket över vad jag ska göra när jag går ut skolan.
Var och när ska jag söka jobb? osv.
Jag försöker verkligen att ta en dag i taget. Men det är svårt.
Eftersom jag alltid har varit/är en person som tycker om att ha saker planerade.
Jag vill att allting ska va planerat i minsta detalj. Annars tycker jag att det blir jobbigt.
MEN, allt med jobb och sånt ska jag i allafall skjuta fram till nästa månad.
Då har jag tänkt att jag ska börja leta efter olika sommarjobb, och så ser man vart man hamnar. :)
Så gör jag!
.
Jag och min tvillingsyster!
-
Ha en trevlig kväll!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?