Ordning och reda

Nu håller jag på och försöker få lite ordning och reda här på min blogg.
Alltid så tjorvigt att hålla på med designen när det inte blir som man vill.
Går alltid åt flera timmar tills man får den som man vill ha den. :)
Kommer nog ändra många gånger ännu tills jag blir nöjd. Men den får vara så här nu ett tag,
tills jag orkar börja bry mig igen. Har ingen lust med det just nu.
-
Imorgon är jag ledig från skolan, så fantastiskt skönt det ska bli med sovmorgon.
Hade iofs det idag också, men jag vaknade redan klockan 8
av att telefonen ringde. Så det förstörde allt. Kunde inte somna om igen.
Men imorgon ska jag sova så länge jag bara kan. Sen göra lite skolarbeten om jag orkar,
och baka kanelbullAr. mums!
Nu tänker jag fara och käka ett REJÄLT kvällsmål, är döhungring!
och gott ska det bli!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?