Uppdatering en gång till då!

Okej Linda, för din skull! :b haha
Nu behöver du inte få ångest varje gång du går in på min blogg. :D
-
Jag har just bakat "Shackrutor". Fast det blev inte shackrutor. Utan nå andra konstiga rutor.
alltså, jag misslyckades lite med degen, och jag orkade inte börja fixa till det.
Så det blev lite andra mönster. :D Men hoppas dom smakar ändå!
-
Här är mitt senaste verk i foto B.
Vi skulle göra en reklamaffisch. Det var verkligen ett "sista-minuten" arbete.
Gjorde det nån dag innan jullovet, så att jag skulle hinna få betyg i kursen.
För det här var faktiskt det enda jag gjorde på hela höst terminen i foto B.
.pga. att fotoläraren hade tagit in helt för många pers. i gruppen, så kamerorna räckte inte till.
å de resultera i att man inte hann göra nå mer än det här.
Nu har jag inte foto nå mer.
Lite tråkigt faktiskt!
Men jag ska skaffa mig en egen BRA systemkamera snart, och börja fota järnet. hihi
Bilden är väldigt slarvigt redigerad i photoshop. Men jag hade som sagt inte nå mycket tid till den eftersom det var så nära lovet. Bara nån dag före.
Kommentarer
Postat av: Linda

Puuh, tack ;b

2011-01-19 / 13:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?