Glader :D

Åh, va lycklig jag är!
Ibland när allt bara känns så fantastiskt bra så blir man bara så himla glad!
Jag har världens bästa och underbaraste fästman. ;) Han gör mig så lycklig..
Nu är det inte många dagar kvar tills jag åker tillbaka till Jeppis.
Den här gången så stannar jag lite längre, ska tillbringa sportlovet där.
Det ska bli så härligt att få vara med min älskling några dagar. :)
Vi har en hel del att göra, en hel del att fixa om man säger sååå...
-
På tal om ägg så sa min religionslärare idag att jag inte behöver komma på
lektionen imorgon, och det betyder att jag är ledig hela dagen. För jag
har inte  nå andra lektioner på onsdagar. Så underbart skönt med sovmorgon!!! :D
Meeen, imorgon ska jag verkligen städa mitt rum och plugga lite till svenskaprovet.
Nåjo, nu ska jag checka lite runt på nätet å såna grejer!
.
Det är heeelt sjukt vad mycket jag älskar min Rippa!
Jaa, det här är faktiskt en nååågra år gammal bild..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?